219,90 zł
96,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
MARAL 1L
Opis
Maral NPK 6-5-5-1 Zn
Maral NPK 6-5-5-1 Zn Organiczno-mineralny nawóz , który zawiera podstawowe składniki pokarmowe NPK 6-5-5- i jest wzbogacony w cynk – 1%, w formie łatwo dostępnej dla rośliny. Ponadto ma w składzie kompleks Ryzea, czyli ekstrakt z bioaktywnych molekuł z alg morskich. Kompleks RyZea Plus® – unikalny opatentowany przez firmę AGRIGES ekstrakt z alg morskich Ascophyllum nodosum, Lamiaria Digitata, Fucus ssp
Maral – Działanie
- Aktywizuje procesy życiowe w sytuacjach stresowych,
- Reguluje gospodarkę wodną,
- Zwiększa ilość i wielkość bulw,
- Poprawia zdrowotność roślin,
- Poprawia lotność pyłku,
- Poprawia wiązanie owoców,
- Hormony roślinne zawarte w algach wpływają na przyspieszenie metabolizmu
- Nabywania odporności na niekorzystne warunki siedliskowe i atmosferyczne w roślinach uprawnych
Maral – Stosowanie
- Maral polecany jest do stosowania dolistnego w okresie od wytwarzania pąków kwiatowych aż do wzrostu owoców.
- Zastosowanie: agrest, borówka, Burak cukrowy, czereśnia, Grusza, jabłoń, kukurydza, Malina, ogórek, papryka, pomidor, Porzeczka, Rośliny strączkowe, Rzepak ozimy, Śliwa, Soja, truskawka, Uprawy sadownicze, Warzywa, winorośl, wiśnia, Zboża jare, Zboża ozime, ziemniak
- Typ nawozu: dolistne, fertygacja, stymulujące mechanizmy obronne, z ekstraktem z alg
- Składniki: cynk (Zn)(1%), pięciotlenek fosforu - (P2O5)(5%), tlenek potasu (K2O)(5%), węgiel (C) organiczny(7,5%)
- Zastosowanie: agrest, borówka, Burak cukrowy, czereśnia, Grusza, jabłoń, kukurydza, Malina, ogórek, papryka, pomidor, Porzeczka, Rośliny strączkowe, Rzepak ozimy, Śliwa, Soja, truskawka, Uprawy sadownicze, Warzywa, winorośl, wiśnia, Zboża jare, Zboża ozime, ziemniak
- Typ nawozu: dolistne, fertygacja, stymulujące mechanizmy obronne, z ekstraktem z alg
- Składniki: cynk (Zn)(1%), pięciotlenek fosforu - (P2O5)(5%), tlenek potasu (K2O)(5%), węgiel (C) organiczny(7,5%)
-
Zastosowanie w uprawach:
- jabłoń
- grusza
- wiśnia
- czereśnia
- truskawka
- malina
- śliwa
- porzeczka
- agrest
- borówka
- winorośl
- ziemniak
- pomidor
- papryka
- ogórek
- pozostałe warzywa
- fertygacja warzyw i upraw sadowniczych
- rzepak ozimy
- kukurydza
- zboża ozime
- zboża jare
- rośliny strączkowe, soja
- buraki cukrowe
-
Jabłoń, grusza nawożenie dolistne 1-2 l/ha Stosować po wytworzeniu pąków kwiatowych, w pełni kwitnienia, w fazie opadania płatków – wzrostu zawiązków, w fazie wzrostu owoców 500-1000 l wody Wiśnia, czereśnia, śliwa, truskawka, malina, porzeczka, agrest, borówka, winorośl nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha Stosować przed kwitnieniem, w pelni kwitnienia, bezpośrednio po kwitnieniu, w fazie wzrostu owoców. 500-1000 l wody Ziemniak nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha Stosować po wytworzeniu pokroju krzaka, następnie 1-2 zabiegi co 10-14 dni. 300 l wody Pomidor, papryka, ogórek nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha Stosować po wytworzeniu pąków kwiatowych, w pełni kwitnienia, pod koniec kwitnienia na pierwszych pędach. 500 l wody Pozostałe warzywa nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha 2-3 zabiegi co 10-14 dni w okresie intensywnego wzrostu. 500 l wody Warzywa i uprawy sadownicze fertygacja 2-3 l/ha 1-3 razy w sezonie w okresie intensywnego wzrostu Rzepak ozimy nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha Jesienią w fazie 6-8 liści, po ruszeniu wegetacji wiosennej, po wytworzeniu pąków kwiatowych 200 l wody Kukurydza nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha w fazie 6-8 liści 300 l wody Zboża ozime nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha Jesienią w fazie 6-8 liści, po ruszeniu wegetacji wiosennej, w fazie strzelania w źdźbło 300 l wody zboża jare nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha w fazie 6 liści, w fazie strzelania w źdźbło 300 l wody Rośliny strączkowe, soja nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha po wytworzeniu rozety liściowej, po wytworzeniu pąków kwiatowych 300 l wody Buraki cukrowe nawożenie dolistne 0,75-1,5 l/ha w fazie 6-8 liści, przed zawarciem międzyrzędzi 300 l wody
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.